واحد رسیدگی به شکایات مردمی

مسئول واحد:حسن کرمی 
               

 

 واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند  در طول هفته و طی ساعات اداری آماده دریافت و رسیدگی به شکایات همشهریان عزیز و نیز همکاران محترم می باشد. ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان، چنانچه در طول دریافت خدمات با مواردی چون بدرفتاری، کم کاری و سهل انگاری ، راهنمایی غیر مسئولانه بیمار جهت مراجعه به مراکز درمانی دیگر، اشتباهات و خطاهای پزشکی و پرستاری و احیاناً بی توجهی به حفظ موازین شرعی بیماران ، دریافت تعرفه بیش از حد قانونی یا خارج از حد قانونی تعیین شده مواجه شدید ، می توانید شکایات خود را  طی تماس تلفنی، مراجعه حضوری، پست الکترونیک یا  نامه دستی به واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند ارائه نمایید.

در بیمارستان در مرحله اول به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان مراجعه نمایید و در صورت عدم دریافت پاسخ قانع کننده، موضوع را  به شبکه بهداشت و درمان منعکس نمایید
.
در صورت داشتن شکایت لطفا فرم شکایت را از
اینجا دانلود نموده و پس از تکمیل به صورت دستی یا پست الکترونیک به واحد رسیدگی به شکایات ارسال نمایید.
شما می توانید فرایند رسیدگی به شکایات را از
اینجا مشاهده و دانلود نمایید.
 
فرم رسیدگی به شکایات

آدرس واحد رسیگی به شکایات: فراشبند-  خیابان سپاه پاسداران- ساختمان شبکه بهداشت و درمان-  طبقه همکف-  واحد رسیگی به شکایات کد پستی 7477167437

شماره تماس:07138758833 داخلی 246


شماره فاکس 07138755281:
آدرس اینترنتی:
 http://farashband.sums.ac.ir/
پست الكترونيك:
fargh@sums.ac.ir

همشهریان عزیز شکایات خود در زمینه بهداشت محیط و اماکن و مواد غذایی را می توانید با سامانه  یا شماره تلفن 1490 در میان بگذارید.
ورود به سامانه 1490
07138758833
 

07138755281




 
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند 

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1394-10-19 13:13        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ