31 شهریور 1403

  • 1400/02/28
  • - تعداد بازدید: 455
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو برای افراد بالای 75 سال در فراشبند

طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 75 سال در مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند به همت مرکز بهداشت شهرستان فراشبند در حال اجراست.

طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 75 سال به همت مرکز بهداشت شهرستان فراشبند در مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس بیماری‌ های واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با بیان اینکه برخی افراد در گروه سنی بالای 75 سال دچار برخی ناتوانی های حرکتی هستند، افزود: در این فرآیند، تزریق واکسن در خودرو انجام می شود و افراد دریافت کننده واکسن و خانواده ها، از آرامش بیشتری برخوردار هستند.

 

«شادپور ‌شهریاری» با اشاره به اینکه واکسن کرونا مانند سایر واکسن هایی که وجود دارد و استفاده می‌شود، ایمنی 100 درصد ندارد،گفت: واکسن کرونا به معنای مصونیت قطعی در برابر کرونا نیست و در بهترین حالت 95 درصد ایمنی ایجاد می‌کند و با وجود واکسیناسیون باز هم احتمال ابتلای خود یا دیگران به کووید 19 وجود دارد.

او بر رعایت همچنان پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیرضرور و دوری از دورهمی های خانوادگی تاکید کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 41605
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید