31 شهریور 1403

  • 1399/09/30
  • - تعداد بازدید: 324
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به مناسبت روز پرستار؛

از تلاش های ایثارگرانه پرستاران در فراشبند تقدیر شد

با حضور امام جمعه، فرماندار و معاونان، بخشدار مرکزی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، فرمانده انتظامی شهرستان، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) و خادم الشهدا خواهران ناحیه فراشبند، از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند تقدیر شد.

با حضور امام جمعه، فرماندار و معاونان، بخشدار مرکزی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) و خادم الشهدا خواهران ناحیه فراشبند، از پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت شهدای و بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، امام جمعه فراشبند در جمع پرستاران، با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر پرستاران، بخصوص در بحران کرونا، پرستاری را یکی از حرفه های مقدس و با ارزش دانست و گفت: امروز که تمام دنیا درگیر بیماری منحوس کرونا شده است، ارزش و قداست شغل پرستاری بیشتر از گذشته نمایان شده است.

حجت الاسلام «هادی ابراهیمی»، افزود: پرستاران همواره ثابت کرده اند که در روزهای سخت در کنار مردم بوده و از هیچ گونه تلاشی برای سلامت مردم فروگذاری نکرده اند.

او با مقایسه کار امروز پزشکان و پرستاران با دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی این عزیزان در آن دوران، اظهار داشت: امروز نیز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، شاهد جانفشانی پزشکان و پرستاران در بخش‌ سلامت هستیم و شهادت بسیاری از پرستاران و پزشکان در کشور، گویای این ادعاست.

امام جمعه فراشبند ابراز امیدواری کرد: با تلاش کادر بهداشت و درمان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، شاهد ریشه کنی این ویروس از جامعه باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز با قدر دانی از حضور امام جمعه، فرماندار، معاونان و بخشدار مرکزی فراشبند در این مرکز برای قدردانی از پرستاران، گفت: این اقدام مایه دلگرمی و تلاش بیشتر مدافعان سلامت است.

دکتر «حسن کرمی» حرفه پرستاری را آمیخته با عشق و ایثار و نوع دوستی دانست و افزود: دشواری های بی شمار این حرفه، کشیک های طولانی و کار شبانه روزی و دوری از خانواده تا استرس ناشی از مسوولیت حفظ جان بیماران، جز با عشق و ایثار و نوع دوستی قابل تحمل نیست.

امام جمعه فراشبند، فرماندار، معاونان و هیئت همراه در ادامه با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند با اهدای شاخه گل و هدیه از زحمات صادقانه پرستاران و ایثار و فداکاری های رزمندگان جبهه سلامت تقدیر کردند.

فرماندار شهرستان فراشبند در این آئین که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه بیرون بیمارستان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران و کادر درمان را رزمندگان سفید پوش خط مقدم جبهه سلامت و مبارزه با کرونا خواند و گفت: این جهادگران در راه نجات هموطنان خود با از جان گذشتگی، تمام داشته های خود را در طبق اخلاص نهادند و از روز نخست همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت برای سلامت مردم لحظه‌ای آرام نگرفتند.
 
 «صادق فروغی» ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع سلامت به ویژه پرستاران شهید، از زحمات کادر پرستاری شهرستان که در دوران سخت کرونا با جانفشانی در راه خدمت رسانی به بیماران از هیچ کوششی دریغ نکردند، قدردانی کرد.

او قدر دانی مسوولان از پرستاران را کمترین کار در برابر ایثار و فداکاری های آنان دانست و اضافه کرد: با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به یاری خداوند و تلاش و ایثار و از خود گذشتگی کادر پزشکی و پرستاری، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان، شهرستان فراشبند در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد.

در همین راستا تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) و خادم الشهدا خواهران ناحیه فراشبند نیز با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند از پرستاران این مرکز به پاس ایثار و تلاش  برای سلامت بیماران، تقدیر کردند.


پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34345
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید