31 شهریور 1403

  • 1400/05/02
  • - تعداد بازدید: 320
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
تقدیر امام جمعه فراشبند از رئیس و مجموعه سلامت شهرستان

امام جمعه فراشبند از مردم خواست بر حسب سن و سالی که اعلام می‌شود، برای دریافت واکسن کرونا مراجعه و خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند

حجت الاسلام ابراهیمی: رهبر معظم انقلاب با پذیرش یک ریسک بزرگ و تزریق واکسن ایرانی کووبرکت، خود را فدای ملت ایران کرد تا به ملت بگوید که قدر این جوانان نخبه و دانشمند را بدانید و به آنها اعتماد کنید.

حجت الاسلام ابراهیمی: رهبر معظم انقلاب با پذیرش یک ریسک بزرگ و تزریق واکسن ایرانی کووبرکت، خود را فدای ملت ایران کرد تا به ملت بگوید که قدر این جوانان نخبه و دانشمند را بدانید و به آنها اعتماد کنید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، حجت الاسلام «هادی ابراهیمی» در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه در ساخت واکسن کرونا، کشور ما جزء پنجمین یا ششمین کشور سازنده آن است، گفت: رهبر انقلاب فرمودند: «از چند ماه قبل از این به من اصرار میشد که من از واکسن استفاده کنم؛ من اوّلاً مایل نبودم که از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم و به دوستان هم گفتم هم به کسانی که اصرار میکردند، هم به بعضی از دوستان دیگر که منتظر می مانیم تا ان‌شاءالله واکسن داخل کشور تولید بشود و از واکسن خودمان استفاده کنیم؛ واکسنی که جوانان دانشمند و نخبه این کشور تولید کرده باشند این افتخار ملّی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم» و نخستین کسی بود که دریافت کننده واکسن ایرانی شد.

 
امام جمعه فراشبند افزود: رهبر معظم انقلاب در واقع با پذیرش یک ریسک بزرگ، خود را فدای ملت ایران کرد تا به ملت بگوید که قدر این جوانان نخبه و دانشمند را بدانید و به آنها اعتماد کنید.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: هیچ مسئول اول مملکت در هیچ جایی از دنیا این اعتماد را ندارد، اما رهبری عزیز ما، این اعتماد را کردند و از مردم نیز می خواهند که از واکسن ایرانی استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه در شهرستان فراشبند تا پیش از ورود واکسن ایرانی بیشتر مردم می‌گفتند ما اعتمادی به واکسن خارجی نداریم و منتظر واکسن ایرانی می مانیم، تصریح کرد: امروز که واکسن ایرانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان موجود است از مردم عزیز تقاضا داریم بر حسب سن و سالی که اعلام می‌شود، مراجعه نموده و واکسن خود را دریافت کنند.

خطیب نماز جمعه فراشبند از رئیس و مجموعه شبکه بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران، نیروهای بهداشتی و اورژانس که در راستای ارایه خدمات سلامت به مردم، واکسیناسیون کرونا و همچنین پیشگیری و مبارزه با کرونا به صورت شبانه روزی و صادقانه و بی ریا در تلاش هستند و زحمات زیادی را متحمل می شوند تشکر و تقدیر کرد و برای آنها توفیق روزافزون خواست.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 44359
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید