29 شهریور 1403

  • 1400/08/23
  • - تعداد بازدید: 222
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

اهدای 2 میلیارد تومانی یک خانواده نیکوکار فراشبندی برای ساخت 2 پایگاه اورژانس در این شهرستان

خانواده مرحوم «مالک کریم پور» مبلغ دو میلیارد تومان برای ساخت دو پایگاه اورژانس جاده ای در شهرستان فراشبند اهدا کردند.

خانواده مرحوم «مالک کریم پور» مبلغ دو میلیارد تومان برای ساخت دو پایگاه اورژانس جاده ای در شهرستان فراشبند اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، فرماندار و رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان در نشست تقدیر از این خانواده با اشاره به کار پسندیده و ماندگار خیرین حوزه سلامت گفت: عمل صالح و کار ماندگار توشه و ذخیره برای سفر آخرت بعد از دنیای فانی خواهد بود که در این میان خیرین از این امتیاز برخوردار هستند و در واقع این اعمال نیکوکارانه باقیات و صالحاتی می باشد که هم در دنیا و هم در آخرت اثرات آن مشهود می باشد.

 

«صادق فروغی» با اشاره به ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه و تقدیر و تجلیل از فعالان اجتماعی و خیرین، افزود: برای ترویج فرهنگ کار خیر باید در جامعه الگوسازی شود.

دکتر «حسن کرمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز با تقدیر از خیرین سلامت و مشارکت جامعه خیرین فراشبند در ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی، گفت: مشارکت خیرین سلامت در ساخت فضاهای درمانی نقش مهمی در رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان داشته است.

او افزود: مراسم کلنگ زنی این دو پایگاه (پایگاه اورژانس جاده ای امامزاده شهید(ع) و پایگاه اورژانس جاده ای خور در محور جدید فیروزآباد- فراشبند) به زودی انجام و عملیات اجرایی ساخت آن نیز، آغاز خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از خانواده این مرحوم تقدیر شد.

 
 
 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 50145
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید