31 شهریور 1403

  • 1399/06/16
  • - تعداد بازدید: 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بازدید سرزده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از مرکز دولت آباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به همراه معاون بهداشتی و رئیس اداره امور عمومی شبکه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد؛ وضعیت این مرکز را به لحاظ عملکرد و اقدامات و نحوه ارائه خدمات به‌ صورت میدانی بررسی کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به همراه معاون بهداشتی و رئیس اداره امور عمومی شبکه، با هدف بررسی عملکرد و رفع مشکلات در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دولت آباد بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «حسن کرمی» در این بازدید، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد؛ وضعیت این مرکز را به لحاظ عملکرد و اقدامات و نحوه ارائه خدمات به‌ صورت میدانی بررسی کرد.

او،کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی درمانی و جلب رضایت خاطر مردم را از مهمترین وظایف شبکه بهداشت و درمان شهرستان برشمرد و راهکارهای مناسب برای بهبود کیفیت ارائه خدمات را ارائه کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، هدف از بازدید از این مرکز بهداشتی و درمانی را بررسی عملکرد و رفع مشکلات کارکنان، ارزیابی محیطی، کنترل و بررسی وضعیت موجود در مرکز بهداشتی و درمانی دولت آباد عنوان کرد.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28744
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید