30 شهریور 1403

  • 1399/08/29
  • - تعداد بازدید: 337
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بازدید سرزده فرماندار فراشبند از شبکه بهداشت و درمان شهرستان

فرماندار شهرستان فراشبند به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ظهر امروز به صورت سرزده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، از نزدیک در جریان اقدامات و نیز فعالیتهای این شبکه در راستای مبارزه با کرونا قرار گرفت.

فرماندار شهرستان فراشبند به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، به صورت سرزده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، از نزدیک در جریان اقدامات و نیز فعالیتهای این شبکه در راستای مبارزه با کرونا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، فرماندار شهرستان در این بازدید، ضمن ابراز رضایت از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در راستای پیشگیری از کرونا و تلاش و اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه سلامت شهرستان، از رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و فداکاری های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان در دوران شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

 

«صادق فروغی» همچنین گفت: این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده کرد.

دکتر «حسن کرمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز، ضمن قدردانی از حضور فرماندار و معاون فرماندار، این دیدار را باعث تقویت روحیه کارکنان و دلگرمی و قوت قلب آنان دانست و گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در راه مبارزه با بیماری کرونا ارائه کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32745
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید