30 شهریور 1403

  • 1403/01/03
  • - تعداد بازدید: 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دومین روز از سال 1403 انجام شد؛

بازدید شبانه اعضای ستاد سلامت نوروزی شبکه بهداشت فراشبند از مرکز خدمات جامع سلامت دهرم

اعضای ستاد سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، شامگاه روز گذشته دوم فروردین، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت دهرم، از نزدیک بر فرآیندهای ارایه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان نظارت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، سرپرست شبکه در این بازدید، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان، سال نو را به کارکنان و کادر درمان این مرکز تبریک گفت و از فعالیت ها و خدمات ارایه شده به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، قدردانی کرد و توانمندی ها و نیازمندی های آنان را مورد بررسی قرار داد. 

دکتر «حسین شکاری» هدف از این بازدید را تقدیر از تلاش ارزشمند پزشکان، پرستاران و کارکنان مجموعه سلامت در راستای ارایه خدمت به مردم در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد.

 

او با قدردانی از تلاش کادر این مرکز، در گفت و گو با مسوولان و کارکنان این بخش درمانی، مراجعان و بیماران، از آماده باش مجموعه سلامت شهرستان فراشبند برای ارائه خدمات مناسب در حوزه بهداشت و درمان به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

 «ابراهیم اسکندری» معاون شبکه و مسوول امور عمومی، «احمدرضا میرزائیان» مسوول حراست و «صادق عالیشوندی» مسوول توسعه شبکه، در این بازدید، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند را همراهی کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 98155
کلیدواژه