31 شهریور 1403

  • 1400/09/17
  • - تعداد بازدید: 319
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

بازدید کارشناس بهداشت حرفه ای فراشبند از شرکت پرورش شتر شهرستان

در بازدید کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه از شرکت پرورش شتر ذرب ایران، فعالیتهای شرکت، پرونده معاینات سلامت شغلی کارگران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شرکت، مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بازدید کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان فراشبند از شرکت پرورش شتر ذرب ایران، فعالیتهای شرکت، پرونده معاینات سلامت شغلی کارگران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شرکت، مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه، هدف از این بازدید را نظارت بر معاینات دوره ای کارگران، وسایل حفاظت فردی و استفاده از وسایل حفاظتی عنوان کرد و گفت: در این بازدید، از بخش های مختلف این شرکت از جمله نانوایی، آشپزخانه، اتاق استراحت کارکنان شرکت بازدید شد.

 

«صدیقه احمد آبادی» افزود: در همین راستا، در نشستی که با حضور مدیر این شرکت برگزار شد، نواقص مشاهده شده مطرح و راهکارهای لازم برای رفع این نواقص ارائه شد.

او، یاد آور شد: این شرکت واقع در روستای «دژگاه» است که از اواخر سال 97 شروع به کار کرده و در حال حاضر، 85 نفر به صورت مستقیم و ده ها نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51546
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید