31 شهریور 1403

  • 1400/01/10
  • - تعداد بازدید: 410
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

با برگزارکنندگان مراسم عروسی در شهرستان فراشبند برخورد قضایی می شود

با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و همچنین ستاد کرونا شهرستان فراشبند، تمامی برنامه های عروسی در تالارها و منازل تا اطلاع بعدی ممنوع است.

با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و همچنین ستاد کرونا شهرستان فراشبند، تمامی برنامه های عروسی در تالارها و منازل تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون‌ بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری عروسی در این شرایط حساس کرونایی، گفت: افرادی که بدون توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و عروسی با دعوت از مردم شرایط و زمینه ابتلا به ویروس کرونا و انتقال آن را ایجاد کنند، برخورد قضایی صورت می گیرد.
 


او با تاکید بر اینکه بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و به استناد مصوبه ستاد مقابله با کرونا، برگزاری هرگونه مراسم جشن عقد، عروسی و مراسم ترحیم تا اطلاع بعدی در شهرستان فراشبند ممنوع است و جرم مشهود محسوب می‌شود، گفت: بی‌توجهی به موارد ذکر شده، به‌عنوان تهدید علیه سلامت عمومی جامعه محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
معاون‌ بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند با ابراز نگرانی از اینکه برگزاری تجمعات و دورهمی ها، عروسی ها، مراسم های ترحیم و مسافرت های غیر ضرور، موجب روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در بین مردم شده است، یاد آور شد: با توجه به شروع موج چهارم کرونا در سطح استان و شهرستان، مردم عزیز و فهیم با درک این موضوع، همکاری لازم را با خادمان خود در شبکه بهداشت و درمان شهرستان و ادارات مربوطه داشته باشند، تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 39127
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید