30 شهریور 1403

  • 1401/12/03
  • - تعداد بازدید: 140
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

با رای اعضای شورای مشارکت مردمی؛ رییس خانه مشارکت در سلامت شهرستان فراشبند انتخاب شد

نخستین نشست خانه مشارکت مردم در سلامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، مسوولان و نمایندگان برخی از ادارات و سازمانهای مرتبط با سلامت و نمایندگان سازمانھای مردم نهاد، با محوریت بررسی اقدامات مشترک در حوزه بهداشت در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برگزار شد.

در نخستین نشست شورای مشارکت مردمی در سلامت که در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد، رییس خانه مشارکت در سلامت شهرستان فراشبند انتخاب شد.
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رییس شبکه در این نشست ضمن خیر مقدم به میهمانان، ایجاد خانه مشارکت مردم در حوزه سلامت را اقدامی ضروری و حیاتی دانست و از همه دستگاهها و نهادها، ارگانھا، سازمانھای مردم نهاد و تمامی اقشار جامعه خواست تا با احساس مسوولیت به دنبال رفع مشکلات در حوزه سلامت در سطح شهرستان باشند و در راستای تحقق اھداف آن مشارکت داشته باشند.
 

دکتر «حسن کرمی» با اشاره به نقش مردم و سازمان ھای مردم نھاد در تحقق اھداف سلامت، افزود: شورای مشارکت با سپردن کار به دست خود مردم و دخالت آنان در حوزه سلامت می تواند در راستای تحقق اھداف سلامت و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی گام های مهمی بر دارد.

رابط امور اجتماعی شبکه نیز در این نشست به معرفی خانه مشارکت مردم و اهداف تشکیل آن پرداخت و گفت: آسان کردن دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت، توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط و استقرار نظامی برای دسترسی آسان به گروه‌های مردمی به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر و مشارکت آنان در تدوین اجرا، پایش و ارزشیابی طرح های ارتقای سلامت از مهم ترین اهداف تشکیل خانه مشارکت مردم است.

«پریسا روستا» با اشاره به نقش انکار ناپذیر مشارکت مردم در سلامت، تشکیل خانه مشارکت را تحولی در عرصه سلامت عنوان کرد و افزود: خانه شورای مشارکت برای مدیریت سلامت همه جانبه با رویکرد مولفه های اجتماعی سلامت، نیازمند مشارکت مردم و مسوولان است.

در این نشست که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، مسوولان و نمایندگان برخی از ادارات و سازمانهای مرتبط با سلامت و نمایندگان سازمانھای مردم نهاد برگزار شد، شرکت کنندگان نظرات خود را بیان کردند و در پایان با رای اعضا، «محمد نبی غلامی» به عنوان رییس خانه مشارکت در سلامت شهرستان فراشبند انتخاب شد.

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74544
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید