30 شهریور 1403

  • 1399/12/11
  • - تعداد بازدید: 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

بررسی راهکارهای حفظ و ارتقای سلامت کشاورزان در فراشبند

در نشستی که با حضور معاون مدیریت جهاد کشاورزی، رابط بهداشتی و کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مدیریت جهاد کشاورزی فراشبند برگزار شد، راهکارهای حفظ و ارتقای سلامت کشاورزان در فراشبند بررسی شد.

در نشستی که با حضور معاون و رابط بهداشتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، راهکارهای حفظ و ارتقای سلامت کشاورزان در فراشبند بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه، با اشاره به اینکه بخش کشاورزی از دیرباز یکی از مشاغل پر مخاطره بوده است، گفت: در گذشته، کشاورزی سنتی و بدون تجهیزات و امکانات با سختی زیاد همراه بود که به مرور زمان، با روی کار آمدن تکنولوژی، سختی کار کاهش یافت اما به دنبال خود عوامل زیان آور را که شاید اثرات نامطلوب آن از سختی شغل نیز بیشتر باشد را به ارمغان آورده است و تغییرات بوجود آمده نیز باعث شده تا وضعیت ایمنی و بهداشت شغلی کشاورزان دستخوش تغییرات شود.


«صدیقه احمد آبادی» اجرای برنامه بهداشت کشاورزی را اقدامی موثر در راستای ارتقای سلامت کشاورزان و پیشگیری از بروز حوادث و بیماریهای شغلی با ایجاد محیط های کار سالم و بهبود کیفیت و تولید محصولات کشاورزی سالم دانست و افزود: ارائه خدمات بهداشت حرفه ای و تشکیل پرونده پزشکی برای کشاورزان و پایش محیط های کار کشاورزی باعث کاهش مخاطرات تهدیدکننده سلامتی برای کشاورزان است.
 
او یاد آور شد: در این نشست، ضمن بررسی وضعیت سلامت کشاورزان، بر مراجعه کشاورزان برای انجام معاینات شغلی تاکید و مقرر شد هماهنگی های لازم با جهاد کشاورزی برای آموزش کشاورزان انجام و بروشورهای آموزشی نیز با همکاری رابط آموزش جهاد در بین کشاورزان توزیع و پخش شود.

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37901
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید