31 شهریور 1403

  • 1400/04/14
  • - تعداد بازدید: 338
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

بررسی روند واکسیناسیون کووید19 در فراشبند با حضور ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با هدف بررسی روند واکسیناسیون کووید19و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در مرکز واکسیناسیون کرونا شهرستان فراشبند، از این مرکز بازدید کرد.

ناظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با هدف بررسی روند واکسیناسیون کووید19 و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در مرکز واکسیناسیون کرونا شهرستان فراشبند، از این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه با اعلام‌ این‌ خبر، گفت: «شیدا علی نژاد» در این بازدید، ضمن نظارت بر روند ارایه خدمات واکسیناسیون کووید19، نحوه اجرای پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید19 را بررسی و راهکارهای لازم را به کارکنان این مرکز ارایه کرد.

 

«اکبر نوربخش» افزود: این ناظر معاونت بهداشتی دانشگاه، عملکرد شبکه فراشبند در راستای ارائه خدمات به مردم این شهرستان بر اساس چک لیست ارسالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را رضایت بخش ارزیابی کرد.

او، با توجه به توزیع مناسب واکسن در سطح شهرستان و اثر بخشی موثر همه انواع این واکسن ها بر ویروس کرونا، تاکید کرد: شهروندان پس از تماس تلفنی کارشناسان بهداشت با آنها و افراد گروه هدف، مطابق با سند ملی واکسیناسیون به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه و از ازدحام و تجمع در این مراکز خودداری کنند.

نوربخش با توجه به شروع موج پنجم در سطح کشور بویژه در استان های جنوبی و شهرستانها ی همجوار این شهرستان، از شهروندان خواست با رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمتگزاران خود در حوزه سلامت را یاری کنند.

 

معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند با توجه به شیوع ویروس جهش یافته جدید موسوم به نوع دلتا با شیوع بالا و مرگ و میر بیشتر، توصیه کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در اجتماعات، مراسم های ترحیم و عروسی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

او یاد آور شد: تا کنون سه هزار و 140 نفر از گروه های هدف اعم از سالمندان و سایر گروه های هدف در این شهرستان بر اساس سند ملی واکسیناسیون واکسینه شده اند.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43599
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید