30 شهریور 1403

  • 1403/01/01
  • - تعداد بازدید: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان در بازدید عیدانه فرماندار فراشبند از بیمارستان امام هادی(ع)

فرماندار شهرستان فراشبند همزمان با نخستین روز سال جدید، با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان، در جریان روند خدمات رسانی به بیماران در ایام نوروز قرار گرفت. 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «مجید وامق» در این بازدید که با هدف تبریک عید نوروز و همچنین بررسی روند ارایه خدمات به مراجعان و قدردانی از تلاش های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی انجام گرفت، بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات در این مرکز درمانی و ارائه خدمت مؤثر و به هنگام به مراجعان تاکید کرد.

او با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، در گفت‌وگو با پزشک و پرستار و مسوولان بیمارستان، در جریان نیازمندی های مختلف و تجهیزات مورد نیاز برای توسعه خدمات درمانی در این بیمارستان قرار گرفت. 

 

دکتر وامق در این بازدید، همچنین به بررسی وضعیت رضایتمندی بیماران، همراهان بیمار و روند ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان پرداخت. 

«فخرالدین سیمکانی» مدیر بیمارستان حضرت امام هادی(ع) فراشبند نیز، ضمن تقدیر از حضور و حمایتهای همه جانبه فرماندار شهرستان، گزارشی از اقدامات، خدمات و برنامه‌های در دست اقدام برای توسعه بخش های مختلف بیمارستان را ارائه داد.

 

«حیدر جوکار» مسوول حراست فرمانداری، «ابراهیم اسکندری» معاون پشتیبانی و مسوول امور عمومی شبکه، «صادق عالیشوندی» مسوول توسعه شبکه و «فخرالدین سیمکانی» مدیر بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند، در این بازدید عیدانه، فرماندار شهرستان فراشبند را همراهی کردند.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 98117
کلیدواژه