31 شهریور 1403

  • 1399/06/30
  • - تعداد بازدید: 858
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

بررسی وضعیت نمازخانه شبکه بهداشت و درمان فراشبند و مراکز زیر مجموعه در بازید کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حجت الاسلام «احد ده بزرگی» ، مسئول ارزیابی روحانیون دفتر نهاد رهبری، «حمیدرضا بذرافشان» و «محمدجواد یزدان پرست»، کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه با هدف بررسی وضعیت تجهیزات نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و مراکز تابعه، از نماز خانه های این مراکز بازدید کردند.

وضعیت نمازخانه شبکه بهداشت و درمان فراشبند و مراکز زیر مجموعه در بازید کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رابط ستاد اقامه نماز شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اعلام این خبر، گفت: این بازدید با هدف ارزیابی و بررسی وضعیت نمازخانه های ستاد، بیمارستان امام هادی(ع) و مراکز جامع سلامت شهرستان فراشبند و همچنین بررسی وضعیت تجهیزات مورد نیاز این نماز خانه ها انجام شد.

«ابراهیم اسکندری» افزود: پس از بازدید از نماز خانه های شبکه بهداشت و مراکز زیر مجموعه، در نشستی با حضور حجت الاسلام «احد ده بزرگی»، مسئول ارزیابی روحانیون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «حمیدرضا بذرافشان» و «محمدجواد یزدان پرست»، کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه، دکتر «حسن کرمی» رییس شبکه بهداشت، «اکبر نوربخش» معاون بهداشتی و «مهدی نوشادی» رئیس اداره امور عمومی شبکه در نماز خانه این شبکه، مقرر شد، پیگیرهای لازم از سوی ستاد اقامه نماز دانشگاه برای احداث نماز خانه در بیمارستان انجام و تا احداث این نماز خانه، مکانی به صورت موقت به عنوان محل برپایی نماز برای این مرکز درمانی در نظر گرفته شود.

 

او افزود: همچنین مقرر شد تجهیزات مورد نیاز نماز خانه ستاد شبکه و مراکز جامع سلامت از طریق ستاد اقامه نماز دانشگاه در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار داده شود.

مسئول ارزیابی روحانیون دفتر نهاد رهبری دانشگاه در این نشست با اشاره به اینکه در آیات و روایات بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده است گفت: باید همواره به این موضوع توجه داشت که کار، نباید مانعی برای تاخیر در برپایی نماز باشد.

حجت الاسلام «احد ده بزرگی» افزود: حضور مدیران در نماز جماعت و تاکید بیشتر آنها برای حضور کارکنان می تواند باعث رونق بخشیدن و حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز جماعت شود.

در این نشست، وضعیت ساختمان، فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز، مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم پیرامون توسعه و ترویج اقامه نماز و شیوه ‌ها و راهکارهای عملی برای جذب کارکنان به نماز به ویژه در دوران کرونایی، به رابطان نماز ارائه و بر استفاده بهینه از تمامی امکانات برای اقامه و توسعه فرهنگ نماز، تاکید شد.


پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29165
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید