30 شهریور 1403

  • 1402/11/18
  • - تعداد بازدید: 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با دهه پرفروغ فجر انجام شد؛

برپایی اردوی جهادی سلامت محور در روستای «خور» و «نارک» فراشبند

به مناسبت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان منطقه کم برخوردار، اردوی جهادی یک روزه به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند در روستای «خور» و «نارک» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در این اردوی جهادی که با حضور پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما و روانشناس بالینی برگزار شد، خدماتی بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت پزشک، خدمات دندانپزشکی و معاینه دهان و دندان، مشاوره روانشناسی، غربالگری و پایش سلامت و دارو به صورت رایگان به اهالی این دو روستا ارایه شد.

«ابراهیم اسکندری» هدف از برپایی این اردوی جهادی را ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و افزود: این اردوی جهادی با همکاری هلال احمر و مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند برگزار شد.

او ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به اهالی مناطق کم برخوردار را یکی از اولویت های اصلی بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی در حوزه بهداشت و درمان نقش مهمی را در امر پیشگیری و درمان در مناطق محروم ایفا می کند.

اسکندری یاد آور شد: در این اردوی جهادی، در کنار فعالیت بهداشتی و درمانی، برنامه ها و مسابقات فرهنگی، ورزشی نیز از سوی هلال احمر شهرستان برای دانش آموزان اجرا و به برندگان جوایزی اهدا شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 94659
کلیدواژه