30 شهریور 1403

  • 1401/04/28
  • - تعداد بازدید: 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برپایی میز خدمت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برای پاسخگویی بهتر به مردم

در راستای پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات شهروندان، همزمان با دهه ولایت و امامت، مسوولان حوزه سلامت شهرستان فراشبند با برپایی میز خدمت به سوالات و در خواست های مردمی پاسخ دادند.

در راستای پاسخگویی آسان تر به سوالات و رسیدگی به مشکلات شهروندان، همزمان با دهه ولایت و امامت، مسوولان حوزه سلامت شهرستان فراشبند با برپایی میز خدمت به سوالات و در خواست های مردمی پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه، هدف از برپایی این میز خدمت را  پاسخگویی بدون واسطه مسوولان حوزه سلامت شهرستان به شهروندان و بررسی و پیگیری مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: برپایی میز خدمت و ملاقات عمومی مردم با مسوولان، می تواند به تسهیل روند خدمت‌رسانی و فرآیند حل مشکلات سرعت بخشد.

 

دکتر «حسن کرمی» افزود: در این برنامه، مسوولان واحدهای مختلف شبکه به صورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.

او اضافه کرد: در این میز خدمت، علاوه بر شنیدن مشکلات و درخواست های شهروندان، با هم‌اندیشی و همفکری کارشناسان واحدهای مختلف، مسائل و مطالبات آنها بررسی و پیگیری شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63687
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید