31 شهریور 1403

  • 1400/09/22
  • - تعداد بازدید: 368
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری آیین بزرگداشت روز پرستار در فراشبند

آیین گرامیداشت روز پرستار با حضور مسوولان فراشبند در بیمارستان امام هادی(ع) این شهر برگزار شد.

آیین گرامیداشت روز پرستار صبح امروز سه شنبه 22 آذر 1400 با حضور مسوولان فراشبند در بیمارستان امام هادی(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، امام جمعه فراشبند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و قدردانی از کادر درمان بویژه پرستاران که از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، شبانه روز در راستای پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا در تلاش هستند، گفت: جامعه پزشکی، بویژه پرستاران در این روزهای کرونایی در خط مقدم جبهه سلامت، از عزیزترین دارایی خود که همان جانشان است، گذشتند تا به یاری بیماران بشتابند و به آنها زندگی دوباره ببخشند و در این راه شهدایی را نیز نثار کردند.

 

حجت الاسلام «هادی ابراهیمی» با اشاره به ارزش والای شغل پرستاری، بزرگداشت مقام پرستار را بیانگر ارزش اجتماعی و جایگاه والای شغل پرستاری دانست و افزود: تنها کسانی می‏ توانند به شغل پرستاری و مراقبت از بیماران بپردازند که از انگیزه بالا، قدرت تحمل، دلسوزی و بردباری بهره ‏مند باشند. این‏گونه افراد، در ضمیر پاک نیک فطرتان جامعه جای دارند و محبوبیت اجتماعی بالایی می‌یابند.

او با بیان اینکه پاداش‏های مادی نمی‏تواند جبران کار طاقت‏ فرسای پرستاران باشد، بلکه باید پاداش واقعی خویش را از خداوند دریافت کنند، اضافه کرد: مردم نیز از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، زحمت‏ها و تلاش‏های بی ‏منت آنان را ارج می‏ نهند.

 
در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی و تنی چند از مسوولان شهرستان فراشبند و با اجرای ورزش زورخانه ای و پهلوانی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کادر درمان و پرستاران امام هادی (ع) فراشبند، از «فرشید فرجی» پرستار نمونه استانی نیز تقدیر شد.
 
به همین مناسبت در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و مسوولان شهرستان از پرستاران شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند نیز تقدیر شد.
 
 
 
 
 
 
 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51939
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید