30 شهریور 1403

  • 1401/07/12
  • - تعداد بازدید: 149
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری آیین تقدیر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در شبکه بهداشت و درمان فراشبند

در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، کارشناس مسوول توسعه شبکه در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی ‌های شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت رزمندگانی است که مردانه با دشمن جنگیدند تا به پیروزی رسیدند و امروز بازگو کردن حماسه‌های آنها، روحیه ایثارگری و گذشت را در جامعه ترویج می‌دهد.

«صادق عالیشوندی» هفته دفاع مقدس را فرصت ارزشمندی برای بازگو کردن حماسه‌های شهدا و جانبازان در جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید بازگوکننده این حماسه‌ها باشند و از تجربیات خود در دفاع مقدس، برای نسل ‌های جدید که آن دوره را لمس نکرده ‌اند، سخن بگویند.

 

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی فراشبند نیز دفاع مقدس را رساترین پیام مقاومت و نمادی از ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی دانست و گفت: ایثار و فداکاری کارکنان مجموعه سلامت در بحران همه گیری کرونا، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

«ابراهیم اسکندری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و نکوداشت ایثار و رشادت های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی، افزود: کارکنان حوزه سلامت شهرستان فراشبند در دوران دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی خود سند رادمردی را ترسیم کردند و هم خدمات آنها در دوران پس از جنگ نیز در عرصه های مختلف بویژه در دوران کرونا در دفاع از سلامت مردم تحسین بر انگیز بوده است.

رییس اداره امور عمومی شبکه نیز در این مراسم، هفته دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی های ملت قهرمان ایران دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

«مهدی نوشادی» به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین جلوه‌های حضور بانوان در دفاع مقدس نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود.

«صادق فروغی» کارمند شبکه و رزمنده دوران دفاع مقدس نیز در این آیین با تاکید بر تکریم و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران؛ امنیت، عزت، عظمت و آرامشی که در کشور حاکم است را میراث گرانبهای خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم و همچنین مدافعان سلامت دانست و گفت: اجر و پاداش این فداکاری ها با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و پاداش آن ها نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

او در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بر ادامه دادن راه آنها تاکید کرد.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رشادت ها و دلاور مردی ‌های رزمندگان شاغل در شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 67356
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید