30 شهریور 1403

  • 1400/07/08
  • - تعداد بازدید: 376
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری آیین نکوداشت و تقدیر از رزمنده و بازنشسته شبکه بهداشت و درمان فراشبند

در مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته سالمند، از خدمات و تلاش‌های کارمند بازنشسته و رزمنده دفاع مقدس شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

در مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته سالمند، از خدمات و تلاش‌های کارمند بازنشسته و رزمنده دوران دفاع مقدس در شبکه بهداشت و درمان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این مراسم با تقدیر از تلاشها و خدمات «رسول کرمی» که سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به سلامت مردم سپری کرد و از هیچ کوششی در راستای اهداف شبکه بهداشت و درمان دریغ نورزید، گفت: حوزه سلامت، یکی از برجسته ترین عرصه ها برای خدمت به انسان ها است و بی شک تلاشی که امروز کارکنان این حوزه برای ارتقای سلامت مردم، بخصوص در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام می‌دهند، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.


دکتر «حسن کرمی» فعالیت ها و زحمات این رزمنده دوران دفاع مقدس و کارمند بازنشسته، که با دقت، وجدان کاری و مسئولیت پذیری همراه بود را بسیار ارزشمند و ستودنی دانست و افزود: کادر بهداشت و درمان، دیروز عزتمندانه به میدان دفاع مقدس رفتند و امروز نیز در جبهه‌ای دیگر در مقابله با کرونا، در این صف مقدس قرار گرفته‌اند.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس به عظمت و بزرگی یاد کرد و گفت: هفته دفاع مقدس نمادی از برجسته‌ترین افتخارات جامعه پزشکی کشور در دفاع از کشور و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است.

دکتر کرمی از این رزمنده دوران دفاع مقدس و کارمند بازنشسته که با کوله باری از تجربه، سنگر دفاع از سلامت مردم را به دیگران سپرده است، خواست تا تجربیات دوران خدمت خود در شبکه بهداشت و درمان را در اختیار دیگر کارکنان قرار دهد.

در پایان این مراسم، با تقدیم هدایایی از سوی واحد های مختلف شبکه، از خدمات شایسته «رسول کرمی» کارمند بازنشسته شبکه و رزمنده دوران دفاع مقدس و «سید نورالدین موسوی» رزمنده دوران دفاع مقدس به نمایندگی از رزمندگان و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 47961
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید