31 شهریور 1403

  • 1398/10/16
  • - تعداد بازدید: 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در شبکه بهداشت و درمان فراشبند

.

آیین گرامیداشت سردار دلها، شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» با برپایی زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی حجت الاسلام «سید نعمت اله حسینی نژاد» در نماز خانه شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رییس اداره تبلیغات اسلامی فراشبند در این مراسم که با همکاری امور فرهنگی و بسیج شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار پر افتخار سپاه اسلام، به رشادت ها و جانفشانی‌های این شهید والا مقام پرداخت و گفت: رشادت‌های این سردار بزرگ جهان اسلام در حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام حد و مرز نداشت و این موضوع یکی از دلایل مهم کینه‌توزی دشمنان نسبت به آن شهید عالی‌مقام بود.

حجت الاسلام حسینی نژاد اقدام ددمنشانه اخیر آمریکا را بیانگر ضعف آنان دانست و افزود: بی‌تردید شهادت سردار سلیمانی، موجب اتحاد بیشتر و خشم امت اسلامی از آمریکای جنایتکار و موجب ریشه‌کن شدن استکبار از منطقه خاورمیانه می شود.

او با اشاره به اینکه محبوبیت سردار سلیمانی حد و مرز نمی‌شناسد، افزود: امروز تمام منافع استکبار در نقاط مختلف جهان در معرض خطر نابودی است و به زودی انتقام خون به ناحق ریخته این شهید، از آمریکا گرفته خواهد شد.

این مراسم با حضور رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان، «قاسم عالیشوندی» فرمانده حوزه کارمندی شهید رجایی و شماری از پاسداران سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18291
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید