30 شهریور 1403

  • 1401/02/24
  • - تعداد بازدید: 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری اردوی جهادی سلامت محور بسیج جامعه پزشکی فراشبند در یکی از مناطق محروم شهرستان

همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی و هفته سلامت، اردوی جهادی سلامت محور بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند در منطقه محروم و کم برخوردار بلوط آباد برگزار شد.

همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی و هفته سلامت، اردوی جهادی سلامت محور بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند در منطقه محروم و کم برخوردار بلوط آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند، اردوهای جهادی را فرصتی برای خودسازی دانست و گفت: در این اردوی جهادی یک روزه، تیمی شامل پزشک، پرستار، کارشناس سلامت روان، کارشناس بهبود تغذیه، بهورز، واکسیناتور و دارویار و سایر نیروهای جهادی به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره ای به اهالی این روستا پرداختند.  


«ابراهیم اسکندری» بیماریابی، مراقبت مادران باردار و بیماران فشار خونی و توزیع بروشور های آموزشی همراه با داروی رایگان را از دیگر خدمات جهادگران سلامت عنوان‌ کرد و افزود: در این اردوی جهادی، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، کلاس آموزش احکام ویژه کودکان، مشاوره احکام زنان، مسابقات فرهنگی همراه با اهدا جوایز، نمایشگاه پوستر اعتیاد و آسیب های اجتماعی نیز برپا شد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند، یاد آور شد: این اردوی جهادی سلامت محور، به همت جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند و حوزه مقاومت بسیج زهرای اطهر(س) و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در این منطقه‌ محروم‌ و کم برخوردار برگزار شد.
 
 
پایان خبر
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60276
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید