30 شهریور 1403

  • 1398/10/03
  • - تعداد بازدید: 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری انتخابات هیئت‌ مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان

برگزاری انتخابات هیئت‌ مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند

.

انتخابات هیئت‌ مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند، در محل سالن جلسات با حضور اکثریت اعضای صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، «مهدی نوشادی» رییس اداره امور عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند ضمن قدردانی از حضور همکاران و مشارکت آنها در تشکیل این صندوق و انتخابات هیئت‌ مدیره، گفت: صندوق قرض الحسنه کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند در راستای نشر و تعلیم و ترویج فرهنگ اسلامی، نهادینه کردن و گسترش سنت قرض الحسنه در بین کارکنان، کمک به تامین نیازها و بهبود زندگی کارکنان و اعطای تسهیلات بدون بهره ( قرض الحسنه) به کارکنان از طریق دریافت پول های ذخیره شده از سوی کارکنان که بصورت قرض در اختیار این صندوق قرار می دهند، ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه این صندوق، بیش از 55 نفر عضو دارد، افزود: اعضای این صندوق، در حال حاضر نیروهای شاغل در ستاد شبکه بهداشت و درمان فراشبند هستند.

نوشادی اضافه کرد: کارکنان شاغل در مراکز تحت پوشش و خانه های بهداشت نیز در صورت تمایل می توانند به عضویت این صندوق در بیایند.

در پایان، پس از شمارش آراء، از بین 13 کاندیدای داوطلب برای هیئت مدیره، مهدی نوشادی، پریسا روستا، سامان کنعانی، عصمت شهابی، زینب جمشیدی، احمدرضا میرزائیان و خلیل جوکار بعنوان اعضای هیئت مدیره این صندوق برای مدت «دو سال» انتخاب شدند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 17744
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید