30 شهریور 1403

  • 1401/04/07
  • - تعداد بازدید: 207
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در شبکه فراشبند

نشست هم اندیشی و هماهنگی برنامه های هفته ازدواج با حضور کارشناسان واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برگزار شد.

نشست هم اندیشی و هماهنگی برنامه های هفته ازدواج با حضور کارشناسان واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مسوول ستاد توسعه شبکه در نشست درون بخشی هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج، با اشاره به اینکه هفته ازدواج در سال جاری از 10 لغایت 16تیر برگزار می‌شود بر تلاش برای برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته تاکید کرد.

 

«صادق عالیشوندی» برگزاری جشن هفته ازدواج، پویش ازدواج جوانان با همراهی نیک اندیشان، برگزاری همایش مهارت‌ های زندگی، جنگ شادی، تولید محتوا، اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی را از مهم ترین برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته عنوان کرد و افزود: مسائل و مشکلات موجود در حوزه ازدواج از جمله افزایش میانگین سن ازدواج جوانان و کاهش تمایل به ازدواج در میان برخی از آن‌ها و به دنبال آن مشکلات اجتماعی و فرهنگی، این ضرورت را ایجاب می‌کند که با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و مشارکت نیک اندیشان شهرستان، فرهنگ سازی و تبلیغات گسترده ای در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود.

او با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج و خانواده و مسائل مربوط به آن، اضافه کرد: در این راستا باید با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌ریزی خوبی برای تشویق جوانان به امر ازدواج، فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده برای حمایت از ازدواج جوانان در سطح شهرستان انجام شود.

در این نشست که با حضور رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان، کارشناس مسوول توسعه شبکه و کارشناسان ستادی شبکه برگزار شد، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ازدواج مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 62652
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید