31 شهریور 1403

  • 1399/09/26
  • - تعداد بازدید: 298
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری نشست کمیته مراقبت رفتارهای پرخطر ایدز در شهرستان فراشبند

کمیته مراقبت رفتارهای پرخطر ایدز با حضور معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، کارشناس مبارزه با بیماری های واگیر شبکه، معاون پرورشی آموزش و پرورش و کارشناس اداره بهزیستی در دفتر معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برگزارشد.

کمیته مراقبت رفتارهای پرخطر ایدز با حضور معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، کارشناس مبارزه با بیماری های واگیر شبکه، معاون پرورشی آموزش و پرورش و کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی در دفتر معاون بهداشتی شبکه فراشبند برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس مبارزه با بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: در این کمیته، ضمن بررسی وضعیت رفتارهای پرخطر در شهرستان، بر بیماریابی در گروهای پرخطر از جمله جوانان و معتادان و زنان بی سرپرست تاکید شد.

«عبدالرحیم حسینی»، افزود: در این نشست همچنین مقرر شد با هماهنگی کمیته امداد، آموزش و پرورش و بهزیستی اطلاع رسانی و پیگیری لازم برای بیماریابی فعال انجام شود.

او یاد آور شد: کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با شماره تماس 09179995730 آمادگی دارد تا در هر مکانی که افراد پرخطر اعلام کنند، حضور پیدا کرده و نسبت به انجام آزمایش تشخیص سریع ایدز اقدام کند.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34060
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید