30 شهریور 1403

  • 1401/04/11
  • - تعداد بازدید: 183
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شبکه فراشبند

به مناسبت هفته ی مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور رابطان سلامت و بانوان شاغل در ادارات برگزار شد.

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی با حضور رابطان سلامت و بانوان شاغل در ادارات فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس اداره بهزیستی شهرستان فراشبند در این کارگاه آموزشی به اهمیت و نقش موثر والدین در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: نخستین گام در پیشگیری اولیه از اعتیاد، شناخت علل اعتیاد و تلاش در برطرف کردن آنها است.

 

دکتر «سحر احمدی» با بیان اینکه تربیت افراد از خانواده آغاز می شود، افزود: تربیت صحیح و ایجاد فضای صمیمی در خانواده از عوامل مهم پیشگیری از اعتیاد است.

کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با راهکارهای مقابله با وسوسه مصرف مواد مخدر و عواقب آن در نوجوانان،  اختلالات روانپزشکی و خطوط ارتباطی مردم با مشاوران، مهارت اعتماد به نفس فرزندان، شناخت نیازها و خصوصیات سنی فرزندان، برخورد مناسب با هر دوره سنی، راه و روش های کاهش استرس فرزندان، شیوه درست بیان احساسات، نظارت بر فعالیت فرزندان و علائم احتمالی مصرف مواد آشنا شدند.

«لیلا کهنسال» اجرای نمایش از سوی گروه هنری سیمرغ سلامت به کارگردانی «کامران آرایش کشکولی» با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و مضرات مصرف شیشه را نیز از دیگر برنامه های برگزار شده در این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

این کارگاه آموزشی به همت واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان و با همکاری واحد پیشگیری اداره بهزیستی وجمعیت هلال احمر شهرستان فراشبند برگزار شد.
 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 62852
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید