31 شهریور 1403

  • 1400/09/27
  • - تعداد بازدید: 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

برگزاری کارگاه زندگی بعد از اعتیاد و ترمیم زخم های گذشته در کمپ ترک اعتیاد فراشبند

برنامه آموزشی زندگی بعد از اعتیاد و ترمیم زخم های گذشته، به همت واحد سلامت روان و بیماریهای واگیر در کمپ ترک اعتیاد بازگشت فرشتگان شهرستان فراشبند برگزار شد.

برنامه آموزشی زندگی بعد از اعتیاد و ترمیم زخم های گذشته، به همت واحد سلامت روان و بیماریهای واگیر در کمپ ترک اعتیاد بازگشت فرشتگان شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس سلامت روان شبکه با اشاره به رابطه بهداشت، سلامت روان، در بروز و پیشگیری از اعتیاد، گفت: گرایش به مواد مخدر از آن دسته آسیب هایی است که انسان را نسبت به معنویت و فرهنگ اجتماعی بیگانه می سازد و موجبات فروپاشی زندگی فردی و حیات جامعه را فراهم می آورد.


«لیلا کهنسال» افزود: این کارگاه آموزشی با هدف بهبودی و رهایی از اعتیاد و بالا بردن سطح امید و انگیزه برای زندگی دوباره برای رهجویان در این کمپ برگزار شد.

کارشناس بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان فراشبند نیز با اشاره به اینکه ایدز از طریق دست دادن، روبوسی و غذا خوردن انتقال پیدا نمی‌کند، گفت: رفتار جنسی پرخطر، اعتیاد تزریقی و استفاده از سرنگ مشترک، انتقال از طریق مادر به کودک و انتقال از طریق خون و فرآورده‌های خونی، از جمله راه‌های مهم انتقال بیماری ایدز است.

«عبدالرحیم حسینی» افزود: شناخت عوامل انتقال این بیماری و راه های پیشگیری از آن، در کاهش آمار مبتلایان به این بیماری بسیار مؤثر است.

در این برنامه آموزشی، مشاوره و تست بیماری HIV، برای رهجویان این کمپ انجام شد.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52234
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید