30 شهریور 1403

  • 1401/11/21
  • - تعداد بازدید: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

بهره برداری از دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند

همزمان با ششمین روز از دهه فجر، از رادیوگرافی تک دندان بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند بهره برداری شد.

همزمان با ششمین روز از دهه فجر، از رادیوگرافی تک دندان بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این آیین، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشم‌گیر این نظام در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از این پیشرفت‌ها، در حوزه بهداشت و درمان رقم خورده است که بهره برداری از این دستگاه رادیوگرافی نمونه بارزی از دستاوردهای این انقلاب بوده است.

دکتر «حسن کرمی» افزود: این دستگاه با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از سوی بنیاد علوی تامین و به این مرکز اهدا شد.

 

او، افزایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، توسعه بهداشتی، افزایش امید به زندگی و کاهش مرگ و میر کودکان زیر یک سال سال و کاهش مرگ و میر مادران، رشد تعداد پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و تجهیز و ارتقاء تجهیزات پزشکی و درمانی را بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشت عنوان کرد.

دکتر کرمی افزود: با تجهیز این مرکز به این دستگاه رادیوگرافی، از مراجعه بیماران برای انجام رادیو گرافی دندان به شهرستان های همجوار و مرکز استان کاسته می شود.

این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان فراشبند برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74194
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید