31 شهریور 1403

  • 1400/01/10
  • - تعداد بازدید: 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

به صدا درآمدن زنگ خطر اوج گیری کرونا در فراشبند

زنگ خطر اوج گیری کرونا در شهرستان فراشبند به دلیل برپایی دورهمی‌ها و دید و بازدیدهای نوروزی به صدا درآمد.

زنگ خطر اوج گیری کرونا در شهرستان فراشبند به دلیل برپایی دورهمی‌ها و دید و بازدیدهای نوروزی به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان با اشاره به اینکه خطر شیوع ویروس کرونا جدی است، گفت: نمونه گیری و انجام 222 آزمایش از بیماران مشکوک به کرونا فقط در یک روز، (80 نمونه گیری pcr و 142 نمونه گیری و انجام تست رپید) از اقدامات اساسی امروز کارشناسان بهداشت فراشبند بود.
 


«اکبر نوربخش» با ابراز تاسف از اینکه تجمعات، برگزاری عروسی‌های اخیر شرایط شهرستان را به بدترین شرایط ممکن تبدیل کرده است، افزود: عادی انگاری و بی توجهی برخی از شهروندان به خیال اینکه کرونا تمام شده است، موجب افزایش چند برابری موارد مثبت و همچنین افزایش بستری بیماران در بیمارستان های شهرهای همجوار در این روزهای اخیر شده است.

او، افزایش بار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مراکز منتخب کرونا و بیمارستان را نشان از بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و بی تفاوتی برخی از افراد به سلامتی دیگر شهروندان دانست.

نوربخش، دید و بازدیدهای نوروزی، تجمعات و شرکت در مراسم های عروسی‌ و مجالس ترحیم را از مهمترین عوامل اصلی در شیوع و انتشار بیشتر این بیماری عنوان کرد و از همه مردم شریف شهرستان خواست با رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی، از بحران جدی پیش رو نیز عبور کنیم و حق زندگی را از دیگران و عزیزانمان نگیریم.
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 39125
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید