30 شهریور 1403

  • 1401/01/31
  • - تعداد بازدید: 393
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی انجام شد؛ تقدیر از کارکنان آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند

به مناسبت 30 فروردین، روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی، این روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند گرامی داشته شد.

به مناسبت 30 فروردین، روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی، این روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رییس شبکه با حضور در واحد آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند ضمن تبریک روز آزمایشگاه به همکاران شاغل در آزمایشگاه که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعان خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود کرده اند، گفت: جامعه آزمایشگاهیان در دوران اپیدمی کووید19، با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه سلامت جامعه گذاشتند و در راه خدمت به همنوعان از هیچ کوششی دریغ نکردند.


دکتر «حسن کرمی» تلاش ها و زحمات کارشناسان علوم آزمایشگاهی که تاثیری غیر قابل اجتناب در تشخیص و درمان بیماران دارند را شایسته تقدیر دانست و افزود: در دوران شیوع بیماری کووید19 شاهد ایثار و از جان گذشتگی کارشناسان علوم ازمایشگاهی بودیم که بدون شک فعالان حوزه علوم آزمایشگاهی با ایثار و از جان گذشتگی که در پاندمی کرونا از خود نشان دادند، نام خود را در تاریخ و اذهان مردم ثبت کرده اند.

او ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی هر چه بیشتر همه بخش ها، می توانیم نقش مهمی در ارتقای سلامت مردم داشته باشیم و سلامتی را به بیماران هدیه دهیم.

مسوول ستاد توسعه شبکه نیز آزمایشگاه را یک بازوی توانمند در کمک به پزشک در تشخیص سریع تر بیماری ها دانست و از تلاش قهرمانانه سفیدپوشان آزمایشگاه که با همت و تلاش شبانه روزی، به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کووید 19، نقش مهمی در پیشگیری، تشخیص، کنترل و پایش این بیماری و دیگر بیماری های واگیر و غیر واگیر ایفا می نمایند، تقدیر کرد.

«صادق عالیشوندی»، یکی از مهمترین عوامل و ارکان تکریم ارباب رجوع در محیط کار آزمایشگاهی را برخورد مناسب و ارائه راهنمایی کامل از روند و گردش کار در انجام یک آزمایش از نمونه گیری تا جوابدهی دانست و خواستار برخورد مناسب کارکنان با مراجعان شد.

«محسن پور چراغی» مسوول آزمایشگاه این مرکز نیز با تقدیر از تلاش و همکاری شایسته همکاران علوم آزمایشگاهی که نقش مهمی را در پیشگیری، تشخیص و پایش انواع بیماری ها ایفا می کنند، از توجه ویژه رییس شبکه به واحد آزمایشگاه تقدیر کرد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 58655
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید