30 شهریور 1403

  • 1399/09/05
  • - تعداد بازدید: 762
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛ دیدار و سرکشی کادر درمان مرکز جامع سلامت دهرم از خانواده های شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رییس و کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم با خانواده شهدا دیدار و از وضعیت سلامت معنوی و جسمی آنها آگاه شدند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رییس و کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم با خانواده شهدا دیدار و از وضعیت سلامت معنوی و جسمی آنها آگاه شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس مرکز خدمات جامع سلامت دهرم با همراهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور در منزل شهیدان والامقام دهرم با خانواده این شهیدان دیدار و وضعیت سلامت آنها را ارزیابی کردند.

 

دکتر «مریم قائدیان» در این دیدار، با تجلیل از مقام والای شهدا از صبر و استقامت پدران و مادران شهدا قدردانی کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا بویژه در این شرایطی که کرونا بر کشور سایه افکنده است، وظیفه همه مسئولان است.

او، با توجه به آسیب پذیری سالمندان، مراقبت از آن ها در برابر همه گیری بیماری ها از جمله ویروس کرونا را ضروری دانست و افزود: در این دیدار، پدران و مادران شهدا، از نظر جسمی و روحی و همچنین علائم بیماری های تنفسی معاینه و همچنین از نظر فشار خون، قند و خون و چربی خون و بیماری های کلیه نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

دکتر قائدیان، ضمن اشاره به الزامات مراقبت از سالمندان در مقابل این ویروس، گفت: با توجه به آسیب پذیری سالمندان در برابر این ویروس و ضرورت توجه به سلامت جسم و روان آنها، باید توجه بیشتری به سلامت آنان داشت و با رعایت خود مراقبتی، در جلوگیری از سرایت این بیماری به این قشر سهیم بود.

در این دیدار، خانوادهای شهدا و رزمندگان نیز، ضمن تقدیر از کادر درمانی مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم که در هفته بسیج با حضور در منزل شهدای دهرم، از نزدیک جویای احوال آنها شدند، از سروان پاسدار «عباس شریفی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم در راستای برنامه ریزی و هماهنگی این برنامه نیز قدردانی کردند.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33066
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید