31 شهریور 1403

  • 1399/12/04
  • - تعداد بازدید: 642
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در نگهداری از معتادان در کمپ ترک اعتیاد «حسین آباد» فراشبند

در بازدید مشترک از کمپ ترک اعتیاد حسین آباد فراشبند، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در نگهداری از معتادان در کمپ های ترک اعتیاد تاکید شد.

در بازدید مشترک از کمپ ترک اعتیاد روستای حسین آباد فراشبند، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در نگهداری از معتادان در کمپ های ترک اعتیاد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان، با تاکید بر توجه به اهمیت نگهداری از معتادان در کمپ های ترک اعتیاد، با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: در این راستا مسئولان‌ کمپ ها باید تدابیر لازم برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این مراکز را بیندیشند.

«اکبر نوربخش» افزود: کنترل و پایش دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی،گندزدایی روزانه تمامی سطوح تماس، استفاده از وسایل شخصی و تاکید بر استفاده از ماسک و دستکش و رعایت بهداشت فردی برای کنترل و پیشگیری از بیماری کووید19 از مواردی بود که در این بازدید بر آن تاکید شد.

او در این بازدید، ضمن ارایه آموزش نشانه های کرونا به مدیریت کمپ و مددجویان، از آنها خواست، درصورت مشاهده هرگونه علائم مانند تب ولرز، سرفه و تنگی نفس که دلیل بر بیماری کرونا باشد در سریعترین زمان ممکن، به مراکز 16 ساعته تشخیص کرونا مراجعه نمایند.
 
این برنامه با حضور «حمداله عربلو» معاون سیاسی امنیتی فرماندار،«سکینه عالیشوندی» رییس اداره بهزیستی، «سمانه قاسمی نژاد» کارشناس پیشگیری بهزیستی و «امین کرمی» کارشناس بهداشت محیط مرکز فراشبند انجام شد.  
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37438
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید