31 شهریور 1403

  • 1399/06/22
  • - تعداد بازدید: 991
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در بازدید از مدارس فراشبند

به مناسبت بازگشایی مدارس با حضور«حمدالله عربلو» معاون فرماندار، «اکبر نوربخش» معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان و «عادل معصومی» مسوول بهداشت محیط شبکه از مدارس الزهرا(س)، آل احمد و شبانه روزی حضرت معصومه(س) فراشبند بازدید شد.

به مناسبت بازگشایی مدارس با حضور «حمداله عربلو» معاون فرماندار، «اکبر نوربخش» معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان و «عادل معصومی» مسوول بهداشت محیط شبکه از مدارس الزهرا(س)، آل احمد و شبانه روزی حضرت معصومه(س) فراشبند بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان در این بازدید که در راستای بررسی پروتکل های بهداشتی در مدارس و تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در بین دانش آموزان انجام شد، از مدیران مدارس و معلمان خواست تا دانش آموزان را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری تشویق کنند.

 
«اکبر نوربخش» با تاکید بر استفاده از غذاهای خانگی و لقمه سالم برای صبحانه در راستای سلامتی دانش آموزان و استفاده از لوازم شخصی، از والدین نیز خواست تا فرزندان خود را به استفاده از ماسک در زمان حضور در مدرسه تشویق کنند.

او، نحوه صحیح استفاده از ضد عفونی کننده ها برای فضای کلاس درس، سطوح و دستگیره درب ها، نحوه چیدمان استاندارد صندلی مطابق با فضای موجود را از دیگر مواردی برشمرد که به مدیران، معلمان و خدمتگزاران مدارس آموزش داده شد.

نوربخش افزود: شبکه بهداشت و درمان فراشبند همچون گذشته، آماده ارائه خدمات بهداشتی و آموزش های لازم به دانش آموزان در رابطه با مسائل بهداشتی و بیماری کرونا است.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند از همکاری مدیران، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در راستای حساسیت و توجه به سلامتی دانش آموزان قدردانی کرد.

 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28948
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید