31 شهریور 1403

  • 1399/09/15
  • - تعداد بازدید: 327
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری بیشتر ادارات و نهادها در کاهش آثار کرونا در نشست مدیریت بیماری کرونا شهرستان فراشبند

در نشست کمیته مدیریت بیماری کرونا شهرستان فراشبند که روز پنج شنبه 13 آذر برگزار شد، بر ضرورت همدلی و همکاری بیشتر ادارات و نهادها در کاهش آثار کرونا و مهار آن تاکید شد.

در نشست کمیته مدیریت بیماری کرونا شهرستان فراشبند که روز پنج شنبه 13 آذر برگزار شد، بر ضرورت همدلی و همکاری بیشتر ادارات و نهادها در کاهش آثار کرونا و مهار آن تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان در این نشست، با تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و ادارات و نهادها در فراشبند، اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و ادامه تلاش همه جانبه و همکاری و همدلی ادارات و نهادها، زمینه شکست کرونا را فراهم سازیم.

 

«اکبر نوربخش» با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای مقابله با موج جدید کرونا، افزود: اگر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای پیشگیری از کرونا اجرا می‌شود، آمادگی نداشته و زمینه مقابله همه جانبه با کرونا را فراهم نکنیم، در زمستان شاهد هجمه سنگین همزمان کووید19 و آنفلوآنزا باشیم و باید برای آن زمان خودمان را به شدت آماده کنیم.

او، اجرای طرح شهید سلیمانی را راهکار مناسبی برای کنترل ویروس کرونا در سطح محله‌ها دانست و افزود: اجرای طرح شهید "حاج قاسم سلیمانی" مستلزم مشارکت و هم افزایی مردم، هماهنگی مسئولان، برنامه ریزی براساس نیاز محلات و استفاده بهینه از توان بسیج و نظام شبکه های بهداشت و درمان شهرستان است.

نشست کمیته شهرستانی مدیریت بیماری کرونا فراشبند، با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، بخشدار مرکزی، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33440
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید