30 شهریور 1403

  • 1402/12/09
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فراشبند

تاکید سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند ضمن دعوت از کارکنان مجموعه سلامت شهرستان برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی، بر نقش حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، دکتر «حسین شکاری» انتخابات را فرصتی مغتنم برای تعیین سرنوشت کشور و گامی مهم در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دانست و گفت: حضور آحاد مردم در این رویداد ملی، پشتوانه‌ای قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلی انسجام و وحدت ملی خواهد بود.

او افزود: انتخابات پیش رو یکی از گام‌های مردم‌سالاری است و سند محکمی برای نقش پررنگ مردم در جریان حکم‌رانی است. تجربه سیاسی ایران پس از انقلاب نشان می‌دهد که هر جا فشار‌های بین‌المللی و تلاش‌های معاندین نظام برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت بیشتر شده، جامعه با درایت سیاسی خود در انتخابات مشارکت پرشورتری داشته است.

دکتر شکاری اضافه کرد: یکی از ترفند‌های معاندین نظام جمهوری اسلامی کم اهمیت جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، درصورتی‌که مردم نسبت به اقدامات صورت‌گرفته آگاه شوند، این آگاهی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تاکید کرد: به عنوان یک مسؤولیت مهم برای ملت ایران، از آحاد مردم، به ویژه کارکنان حوزه سلامت شهرستان دعوت می‌کنم با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، برگ زرین دیگری به افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی بیفزایند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار شبکه
  • کد خبری : 96072
کلیدواژه