30 شهریور 1403

  • 1401/11/21
  • - تعداد بازدید: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت نوجین به دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، از رادیوگرافی تک دندان بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی نوجین بهره برداری شد.

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، از رادیوگرافی تک دندان بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی نوجین بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این آیین، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای این نظام در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ساخت، توسعه و ارتقای مراکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت و تجهیز آن به بروز ترین و پیشرفته ترین امکانات، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت است.

 

دکتر «حسن کرمی»،افزود: امروز به برکت این انقلاب، در بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت نوجین، خدمات معاینه، فیشورسیلانت، پالپوتومی، ترمیم آمالگام و کامپوزیت، کشیدن و جرم گیری انجام می شود که این خدمات برای گروه هدف که شامل کودکان 6 تا 14 سال و مادران باردار و شیرده است به صورت رایگان انجام می‌شود.

او اضافه کرد: این دستگاه با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از سوی بنیاد علوی تامین و به این مرکز اهدا شد.

دکتر کرمی افزود: با تجهیز این مرکز به این دستگاه رادیوگرافی، بیماران نیازمند رادیو گرافی تک دندان، برای دریافت این خدمت نیاز ندارند به شهرستان های همجوار و مرکز استان مراجعه‌ کنند.

این آیین با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان فراشبند برگزار شد.

پایان خبر


  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74200
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید