31 شهریور 1403

  • 1398/08/09
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تشکیل زنجیره انسانی

تشکیل زنجیره انسانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فراشبند

به گزارش روابط عمومی

تشکیل زنجیره انسانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فراشبند 

1398-4-4


به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با در دست داشتن پلاکارد و کاغذ نوشته، به زنجیره انسانی مبارزه با مواد مخدر پیوستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، کارشناس سلامت روان این شبکه بهداشتی درمانی، اعتیاد را نخستین اولویت آسیب‏‌های اجتماعی کشور دانست و گفت: اعتیاد یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌‏هاى مختلف می‌شود.

«مریم کشاورز مویدی» افزود: اعتیاد یک آسیب اجتماعی است که هیچ گاه به طور کامل ریشه‌کن نمی‌شود، اما می‏ توان آن را کنترل کرد.

او، شعار امسال روز جهانی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را «سلامت همگام عدالت و عدالت همگام سلامت» اعلام کرد و ادامه داد: در این مراسم، با تشکیل زنجیره انسانی بر لزوم آشنایی نوجوانان با مبانی دینی و اعتقادی، تقویت مهارت «نه» گفتن در جوانان، نقش خانواده در پیشگیری از ابتلا به آسیب اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی، آگاهی خانواده‌ها در زمینه فرزندپروری، روابط اجتماعی و خانوادگی، افزایش آگاهی پدران و مادر‌ان با اصول ارتباط با فرزندان و اعضای خانواده و راهنمایی افراد معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد و بازگرداندن دوباره آنها به جامعه تاکید شد.

کشاورز یاد آورشد: این زنجیره انسانی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فراشبند و با شعار«سلامت هم گام عدالت وعدالت هم گام سلامت» با حضور فرماندار، مسوولان و کارکنان ادارات، نهادها و جمعی از دانش آموزان و نوآموزان از میدان بسیج تا چهار راه سپاه تشکیل شد.

در پایان، شرکت کنندگان در این زنجیره انسانی، با حضور در ایستگاه سلامت مستقر در آموزش و پرورش از فشار خون خود با خبر شدند.

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 7367
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید