29 شهریور 1403

  • 1399/08/12
  • - تعداد بازدید: 379
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تعطیلی دو آرایشگاه‌ زنانه در فراشبند به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد استانی کرونا

دو آرایشگاه زنانه به دلیل بی توجهی به مصوبه‌ ستاد استانی کرونا مبنی بر فعالیت نداشتن آرایشگاه ها در شرایط کنونی، در فراشبند تعطیل شد.

دو آرایشگاه زنانه به دلیل بی توجهی به مصوبه‌ ستاد استانی کرونا مبنی بر فعالیت نداشتن آرایشگاه ها در شرایط کنونی، در فراشبند تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رییس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند، با اعلام این خبر، گفت: در برنامه تشدید نظارت های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط مرکز جامع سلامت شهدای فراشبند بر اماکن عمومی، ادارات، مشاغل و اصناف با هدف پیش گیری از افزایش موارد ابتلا به کرونا، دو آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و بی توجهی به مصوبه‌ ستاد استانی کرونا تعطیل شد.

 
«اکبر نوربخش» با اشاره به اینکه به دلیل روند افزایشی بیماری کرونا، بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی با نظارت بیشتری همراه شده است، افزود: این مراکز در شرایط بحرانی باید با حساسیت بیشتری، شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کنند.

او یاد آور شد: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به صورت مداوم و با حساسیت بیشتری، بر واحد‌های صنفی این شهرستان با هدف بررسی وضعیت رعایت موازین بهداشتی و پیشگیری از خطر انتقال ویروس کرونا، نظارت می‌کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند، از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، هرگونه تخلف بهداشتی را به سامانه 190، اطلاع دهند.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31945
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید