31 شهریور 1403

  • 1399/09/19
  • - تعداد بازدید: 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تعطیلی 2 واحد صنفی در فراشبند به دلیل بی توجهی به اخطارهای بازرسان بهداشت محیط

دو واحد صنفی متخلف در فراشبند به دلیل بی توجهی به اخطارهای بازرسان بهداشت محیط و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعطیل شد.

دو واحد صنفی متخلف در فراشبند به دلیل بی توجهی به اخطارهای بازرسان بهداشت محیط و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تعطیل شد.  

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان فراشبند از تشدید نظارت های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا، خبر داد و گفت:  در همین راستا در بازرسی های بهداشت محیط بر اساس چک لیست نظارت بر پروتکل های بهداشتی مراکز و اماکن در برنامه مدیریت کووید 19، دو واحد صنفی به دلیل بی توجهی به اخطارهای مکرر بازرسان بهداشت محیط و رفع نکردن نواقص بهداشتی اعلام شده در مهلت قانونی، تعطیل شد.

 

 «اکبر نوربخش» این دو واحد صنفی را شامل یک مرکز عرضه مرغ و ماهی و یک مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و افزود: بازرسان بهداشت محیط با واحدهای صنفی که با بی‌توجهی به مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا، سلامت مردم را به خطر می‌ اندازند، بدون هیچ گونه چشم پوشی، برخورد قانونی می‌ کند.

او ادامه داد : بازرسان بهداشت محیط همچنین،  در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا علاوه بر ارائه آموزش های فردی و توزیع بروشورهای آموزشی و بهداشتی در صنوف مختلف، نسبت به آگاهی بخشی از خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا میان اقشار مختلف جامعه نیز اقدام می کنند.

معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند یاد آور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح عرضه می توانند با سامانه مدیریت مردمی با شماره تلفن 190 تماس گرفته و بازرسان بهداشت محیط را در جریان بگذارند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33713
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید