30 شهریور 1403

  • 1401/02/18
  • - تعداد بازدید: 209
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تقدیر از دندان پزشک و دستیار مرکز خدمات جامع سلامت دهرم

در آیینی از خدمات و تلاشهای دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» در راستای ارتقای سلامت بهداشت دهان و دندان مردم بخش دهرم تقدیر شد.

در آیینی از خدمات و تلاشهای دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» در راستای ارتقای سلامت بهداشت دهان و دندان مردم بخش دهرم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مسوول ستاد توسعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در بازدید سر زده از مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم که به همراه مسوول حراست شبکه و مسئول‌ کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان صورت گرفت، با حضور در واحد دندانپزشکی این مرکز، ضمن آشنایی با مسائل و چالش‌ های موجود، راهکارهای لازم برای رفع موانع و حل این مسائل و مشکلات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت رسانی به مردم و مراجعه کنندگان را مورد بررسی قرار داد.

 

«صادق عالیشوندی» در گفتگو با دندانپزشک و دستیار دندانپزشک این مرکز، ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای آنها در راستای ارائه خدمات سلامت دهان و دندان به مردم بخش دهرم، به ارائه راهکارهای مناسب در راستای افزایش رضایت دریافت کنندگان خدمت و ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم پرداخت.

او در ادامه در بازدید از بخش های مختلف مرکز  خدمات جامع سلامت دهرم و دیدار با پزشک و کارکنان این مرکز، ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر و بررسی مشکلات و نیازهای موجود در این مرکز، نحوه خدمت رسانی به مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان این مرکز در زمینه واکسیناسیون کووید19 را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 مسوول ستاد توسعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان در این مرکز، خواستار اجرای مطلوب ویژه برنامه های هفته سلامت در  سطح بخش دهرم شد.

 

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 59669
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید