30 شهریور 1403

  • 1401/02/27
  • - تعداد بازدید: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از سفیران سلامت فعال در فراشبند به مناسبت هفته سلامت

در آیینی به مناسبت هفته سلامت، از سفیران سلامت فعال شهرستان در راستای آموزش و ارتقای سلامت جامعه به ویژه در دوران همه گیری کووید19 تقدیر شد.

در آیینی به مناسبت هفته سلامت، از سفیران سلامت فعال شهرستان در راستای تلاش برای ارتقای سلامت جامعه به ویژه در دوران همه گیری کووید19 تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، مسوول ستاد گسترش شبکه در این آیین، سفیران سلامت را به عنوان پیام آوران بهداشت و سلامت دانست و گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توانستیم با کمک و یاری شما سفیران تلاشگر، گامی مثبت در راستای آموزش و سلامت مردم به ویژه در دوران همه گیری کووید19 برداریم.


«صادق عالیشوندی» افزود: بی شک سلامتی بزرگترین نعمت و لطف الهی است که خداوند متعال در اختیار همگان قرار داده است و تلاش در راستای تحقق سلامت آحاد جامعه و اعتلای خدمت رسانی به مردم یکی از با ارزش ترین اعمال معنوی محسوب می شود.

او با اشاره به نقش سفیران سلامت در خود مراقبتی کووید 19، افزود: سفیران سلامت بعنوان بازوان پرتوان حوزه سلامت در تمامی عرصه های مختلف سلامت، بویژه در بسیج ملی فشار خون و دوران بحران اپیدمی کووید19نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کردند و با تلاش بی وقفه خود، آحاد جامعه را به سوی داشتن جامعه ای سالم و پویا هدایت کردند.
 
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60489
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید