30 شهریور 1403

  • 1402/02/16
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از ماماهای مرکز خدمات جامع سلامت فراشبند به مناسبت روز جهانی ماما

در آیینی به مناسبت روز جهانی ماما، از ماماهای مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند تقدیر شد.

در آیینی به مناسبت روز جهانی ماما، از ماماهای مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رئیس شبکه در این آیین، با تبریک روز جهانی ماما، دستیابی به توسعه سلامت در جهان را بدون توجه به اهمیت سلامت زنان غیر ممکن دانست و گفت: امروزه سلامت و رفاه اجتماعی زنان نه تنها یک حق انسانی است، بلکه تأثیر آن در سلامت خانواده و جامعه نیز اهمیت روز افزون یافته است.

 

دکتر «حسن کرمی» با اشاره به نقش ماما در ارتقای سطح سلامت خانواده، افزود: ماماها وظیفه مهمی در مشاوره و آموزش بهداشت نه تنها برای مادران، بلکه برای خانواده و جامعه دارند.

او، توجه به حرفه مامایی را یکی از اصول پیاده سازی اهداف سلامت دانست و اظهار داشت: مامایی به عنوان یک حرفه مسئولیت پذیر و جوابگو، علاوه بر مراقبت و مشاوره حین بارداری، زایمان و پس از زایمان نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بیماری های زنان و انتقال دانش سلامت در حیطه های خود مراقبتی ایفا می کند.

در این آیین که با حضور «ابراهیم اسکندری» رییس اداره امور عمومی شبکه، «صادق عالیشوندی» مسوول ستاد گسترش شبکه و «مرضیه خاتونیان» مسوول‌ مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند برگزار شد، بر تلاش جامعه مامایی برای تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مادران و کودکان تاکید شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78214
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید