30 شهریور 1403

  • 1400/12/18
  • - تعداد بازدید: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از کارشناسان تغذیه شبکه فراشبند به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر

طی مراسمی به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، از خدمات کارشناسان بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.


طی مراسمی به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، از خدمات کارشناسان بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه با تقدیر از تلاش و خدمات کارشناسان تغذیه در دوران بحران کووید19، گفت: اختصاص یک روز از تقویم به روز رژیم درمانگران، نشان دهنده نقش گسترده مشاوران تغذیه در تیم مراقبت و کمک به بهبود سلامتی فرد و جامعه است.
 


دکتر «حسن کرمی»، با اشاره به اهمیت تغذیه و تأثیر آن در سلامت جامعه و نقش رژیم درمانگر در بهبود سیستم ایمنی بدن، افزود: کارشناسان بهبود تغذیه در دوران بحران کووید19، با آموزش‌ های لازم و ارائه رژیم غذایی و برنامه غذایی متناسب با بیماری کووید19 در تقویت سیستم ایمنی بیماران، نقش بسزایی داشته اند.

او با تاکید بر فرهنگ سازی تغذیه سالم و رژیم غذایی، اضافه کرد: خوشبختانه با پیشرفت جوامع کنونی، مردم به این آگاهی رسیده اند که با داشتن شیوه زندگی سالم یعنی تغذیه صحیح و افزایش فعالیت بدنی می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری های غیر واگیر مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت بارداری، فشارخون و چاقی پیشگیری کرد.

در این مراسم که با حضور کارشناس مسوول توسعه و مسوول‌ کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند برگزار شد، از خدمات کارشناسان بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به ویژه در دوران پاندمی کووید19 تقدیر شد.
 


پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56509
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید