30 شهریور 1403

  • 1401/07/17
  • - تعداد بازدید: 39
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شبکه فراشبند

به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، از کارکنان ستاد شبکه بهداشت و درمان فراشبند و بازرسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند تقدیر شد.

به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، از کارکنان ستاد شبکه بهداشت و درمان فراشبند و بازرسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهدای فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند،کارشناس مسوول توسعه شبکه با تقدیر از تلاش کارشناسان بهداشت محیط در حفاظت از سلامت مردم و جامعه، گفت: بهداشت محیط با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیر گذار بر سلامت، مسوولیت بزرگی را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده های محیطی در اجرای رسالت خود بر عهده دارد.

 
«صادق عالیشوندی»، نظارت بر تامین و دسترسی به آب آشامیدنی سالم، بهسازی محیط، بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی، دفع صحیح پسماند و فضولات حیوانی و فاضلاب، کنترل سموم، بهداشت پرتوها، کنترل آلودگی هوا، بهداشت محیط بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی، بهداشت مدارس، اقدامات بهداشت محیط در شرایط اضطراری و بحران ها، روز آمد نمودن و اجرای دقیق ضوابط و مقررات مربوطه را گوشه ای از فعالیت های بهداشت محیط در حراست از سلامت آحاد جامعه برشمرد. 


او با اشاره به نقش قابل توجه بهداشت محیط در بهبود وضعیت بهداشت و سلامت جامعه، افزود: خوشبختانه در فعالیت مهندسی بهداشت محیط که به عنوان یک فعالیت منسجم، منشاء اثرات زیادی در ارتقای سلامت جامعه بوده است روز به روز شاهد درخشش و اثربخشی بیشتری هستیم.

 

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند نیز با تاکید بر نگاه ویژه مسوولان حوزه سلامت به واحد بهداشت محیط، گفت: بهداشت محیط یکی از واحدهایی است که در تامین سلامت مردم نقش مهمی دارد و با توجه به سر و کار داشتن مستقیم بازرسان بهداشت محیط با مردم و سلامت آنها و وجود چالش های مختلف، مستلزم داشتن سعه صدر بازرسان در هنگام برخورد با متخلفان بهداشتی و نگاه ویژه مسوولان است.


«ابراهیم اسکندری» با اشاره به اهمیت، جایگاه و همچنین نقش و عملکرد کارکنان بهداشت محیط از زمان شیوع اپیدمی کرونا تا کنون، افزود: تلاش های شبانه روزی کارکنان بهداشت محیط از زمان شیوع بحران کرونا تا کنون، نقش پر رنگ و کلیدی کارکنان بهداشت محیط در اجرای برنامه های کنترل و پیشگیری از ابتلا به این بیماری در سطح مراکز درمانی و جامعه با بازرسی‌ها و سرکشی‌های به موقع، باعث رضایتمندی مردم شده که شایسته تقدیر است .

در این آیین که با حضور «مهدی نوشادی» رییس اداره امور عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، کارشناس مسوول توسعه شبکه و مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت روز بهداشت محیط، از زحمات و خدمات صادقانه کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط در راستای تامین سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماریها تقدیر شد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 67451
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید