30 شهریور 1403

  • 1401/04/28
  • - تعداد بازدید: 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تقدیر از کارکنان حراست و نگهبانی شبکه بهداشت و درمان فراشبند

با حضور رییس شبکه، مدیر حراست و مسوول اورژانس 115 شهرستان فراشبند از نیروهای حراست و نگهبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.

با حضور رییس شبکه، مدیر حراست و مسوول اورژانس 115 شهرستان فراشبند از نیروهای حراست و نگهبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه در این مراسم، حراست و نگهبانی را پاسداران بیدار سرمایه های مادی و معنوی و فراهم کننده امنیت و آسایش مجموعه دانست و گفت: برقراری امنیت، نظم و آسایش سازمانی مقدمه تعالی، توسعه و پیشرفت هر مجموعه ای است و در این میان، نقش آفرینی مدیران و کارکنان مخلص، تلاشگر و پرتوان حراست و نگهبانی در ایجاد محیط امن، سالم و با ثبات بر کسی پوشیده نیست.

 

دکتر «حسن کرمی» روز حراست و نگهبانی را فرصتی مناسب برای تقدیر از احساس مسوولیت، سخت کوشی، هوشمندی و هوشیاری کارکنان حراست و نگهبانی عنوان کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حراست و حفاظت با وجود کمبود نیرویی انسانی، از زحمات و تلاش های تمامی کارکنان حراست و نگهبانی تقدیر کرد.

در این نشست صمیمی، نیروهای حراست و نگهبانی شبکه نیز ضمن بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود، سوالات و دغدغه های شغلی خود را با رئیس شبکه و مسئول‌ حراست در میان گذاشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63688
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید