30 شهریور 1403

  • 1401/09/23
  • - تعداد بازدید: 107
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر از 4 بانوی با حجاب برتر در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند

همزمان با ایام فاطمیه، از چهار بانوی با حجاب برتر شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان تقدیر شد.

همزمان با ایام فاطمیه، از چهار بانوی با حجاب برتر شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شبکه، با تأکید بر ضرورت معرفی الگوی مناسب در حوزه عفاف و حجاب، گفت: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب زمینه صیانت از بنیان خانواده را فراهم می کند.


«ابراهیم اسکندری»، با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی، افزود: صیانت از حجاب اسلامی، جهاد در راه خدا است.

او اضافه کرد: حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، صیانت از بنیان خانواده‌ها است که امروز دشمن برای نابودی آن نقشه‌های فراوان دارد.

اسکندری در ادامه با تأکید بر ضرورت الگوبرداری بانوان ایرانی از حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان الگوهای بسیار ارزشمندی دارند که باید با تبیین سیره و زندگی آنها نسل جوان را با آنها آشنا و الگوسازی مناسبی انجام شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شبکه بهداشت و درمان فراشبند با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در راستای مقابله با هجمه نرم دشمنان علیه بانوان و دختران ایرانی است، تاکید کرد: با تقویت پایه‌های فرهنگی در این زمینه دختران و بانوان جامعه در برابر توطئه‌های دشمن واکسینه می شوند.

این برنامه فرهنگی از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهید رجایی، حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س)، بسیج جامعه زنان شهرستان، معاونت اجتماعی سپاه و کانون بازنشستگان سپاه فراشبند برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 71603
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید