31 شهریور 1403

  • 1399/09/05
  • - تعداد بازدید: 938
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تقدیر فرمانده سپاه شهرستان فراشبند از پزشک و کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت دهرم به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فراشبند با همراهی جانشین و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم، ضمن دیدار با پزشک و کارکنان این مرکز، از زحمات شبانه روزی رئیس و کارکنان این مرکز تقدیر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فراشبند با همراهی جانشین، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی»، ضمن دیدار با پزشک و کارکنان این مرکز، از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر کرد.
 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان فراشبند، سرهنگ پاسدار «محمد پور منتصری» در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت در این مرکز، گفت: امروز در شرایط حساس بحران کرونا، فعالیت پزشکان و کارکنان حوزه سلامت، هیچ تفاوتی با کار رزمندگان در جبهه های جنگ و دفاع مقدس ندارد.

او، سلامت جسمی روحی جامعه را مرهون زحمات مدافعان سلامت دانست و گفت: امروز مدافعان سلامت، همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با انگیزه و روحیه جهادی در میدان مبارزه با کرونا، جان خود را در کف دست گذاشته و به مردم خدمت رسانی می کنند.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، افزود: بدون تردید تلاش و کوشش مدافعان سلامت، در راستای توسعه و تحقق آرمانهای حضرت امام(ره) و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در محضر خداوند متعال محفوظ است.

در این دیدار، به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی رییس و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» در بحران کرونا و همکاری با حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دهرم در راستای خدمت رسانی به مردم و بیماران، با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی از دکتر «مریم قائدیان رونیزی» پزشک و رییس این مرکز تقدیر شد.

 پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33073
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید