30 شهریور 1403

  • 1401/03/01
  • - تعداد بازدید: 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند

تقدیر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند

طی لوحی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، از تلاش‌های صادقانه، خالصانه و توأم با تعهد و مسئولیت شناسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و مجموعه سلامت شهرستان در امر همکاری در برپایی امنیت طرح نوروزی «آرامش بهاری 1401» در جوار آستان مقدس امامزاده سید شجاع الدین حسن (آقام شهید) فراشبند تقدیر شد.

طی لوحی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، از تلاش‌های صادقانه، خالصانه و توأم با تعهد و مسئولیت شناسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند و مجموعه سلامت شهرستان در امر همکاری در برپایی امنیت طرح نوروزی  «آرامش بهاری 1401» در جوار آستان مقدس امامزاده سید شجاع الدین حسن (آقام شهید) فراشبند تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بداشت و درمان شهرستان فراشبند، در متن این لوح تقدیر آمده است؛

جناب آقای دکتر حسن کرمی
ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند


سلام علیکم
خداوند را شاکریم در طلیعه مبارک سالی که مزین به میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب زمان (عج) بود توفیق عنایت فرمود تا امسال را نیز با خدمت ذراری پاک ایشان آغاز نماییم.

بدینوسیله از تلاش‌های صادقانه، خالصانه و توأم با تعهد و مسئولیت شناسی جنابعالی و پرسنل تحت امرتان در برپایی امنیت طرح نوروزی آرامش بهاری 1401 در جوار آستان مقدس امامزاده سید شجاع الدین حسن (آقام شهید) فراشبند تقدیر و تشکر می‌گردد.

بی‌تردید مجاهدت شبانه روزی شما و همکارانتان در ارتقاء سطح امنیت و خدمات رسانی به زائرین، مجاورین و مسافرین در تعطیلات نوروزی، جلوه های زیبایی از ایثار و همدلی را نمایان ساخت همگی برگ زرینی بر افتخارات شما افزود.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

 سید عباس موسوی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60855
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید