31 شهریور 1403

  • 1400/06/23
  • - تعداد بازدید: 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تقدیر واحد سلامت روان ‌شبکه فراشبند از مراقبان سلامت بخش خصوصی

از سوی واحد سلامت روان شبکه فراشبند از تلاش مراقبان سلامت بخش خصوصی شهرستان که در شش ماهه نخست سال جاری، بیشترین مراقبت و بیماریابی را داشتند، تقدیر شد.

از سوی واحد سلامت روان شبکه فراشبند از تلاش مراقبان سلامت بخش خصوصی شهرستان که در شش ماهه نخست سال جاری، بیشترین مراقبت و بیماریابی را داشتند، تقدیر شد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، تلاش مراقبان بخش خصوصی در کنار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برای مبارزه با ویروس کرونا، حفظ سلامتی مردم و همچنین مراقبت و بیماریابی را ستودنی دانست و از آنها خواست تا در برنامه واکسیناسیون عمومی مردم تا ریشه کنی کامل این بیماری، همکاری بیشتری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند داشته باشند و مردم را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنند.

 

«اکبر نوربخش»، با تقدیر از تلاش مراقبان سلامت بخش خصوصی در برنامه پیشگیری از کووید19 و همچنین تلاش برای واکسیناسیون مردم علیه کرونا، اولویت نخست شبکه بهداشت و درمان  در این شرایط را مقابله با کرونا و حفظ و ارتقای سلامت مردم عنوان کرد و افزود: واکسیناسیون یکی از مهم ترین راه‌های ارتقای سطح ایمنی جامعه است که باید به طور مداوم و جدی از سوی مراقبان سلامت دنبال شود.

در این مراسم به پاس همکاری و تلاش مراقبان سلامت در شش ماهه نخست سال جاری در راستای مراقبت، بیماریابی و ارائه خدمات سلامت روان به مراجعان از آنها تقدیر شد.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 46719
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید