31 شهریور 1403

  • 1399/07/06
  • - تعداد بازدید: 543
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

تکریم کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی و مسوول امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، از تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط، با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی و مسوول امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، از تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رئیس شبکه بهداشت و درمان در این مراسم، با گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط، گفت: ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط، در انتخاب شعار امسال با عنوان «بهداشت محیط، راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماری‌ها»، نقش و سهم بهداشت محیط در کنترل پاندمی کرونا و مقابله با کووید 19 را به خوبی نشان می‌دهد.

 

دکتر «حسن کرمی»، با اشاره به نقش تاثیرگذار بهداشت محیط در مهار و کنترل بیماری کرونا، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بهداشت محیط بیشترین نقش را در مقابله با کووید 19 داشته است.

او افزود: کارشناسان بهداشت محیط و بازرسان این حوزه با تلاش شبانه‌روزی و با هدف عالیه تأمین، حفظ و ارتقا سلامت مردم در عرصه‌های مختلف زندگی، نقش بسیار چشمگیری را ایفا نموده‌اند.

در این مراسم، با اهدای شاخه گل از تلاش و ایثارگری های کارشناسان بهداشت محیط بویژه در دوران بحران کرونا، قدردانی شد.

 
 
 
 
 
 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29862
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید